ElGargamel
Legacy Member
Ik heb hier thuis op mijn oude pc 533mhz, 384 ram en een ati rage 128 kaart.
Ik was van plan warcraft 3 en tft hierop te installeren, mr ik heb eerst die videokaart vervangen door mijn oude geforce 4 mx.
Ik uninstall de oude drivers, vervang de kaart, installeer de nieuwe drivers, installeer directx 9, installeer war3 en tft.
Ik wil het spel dan starten en elke keer krijg het bericht "unable to initialize directx , make sure you have directx 8.1 or higher installed, etc...."
Ik heb nvidia drivers opnieuw geinstalleerd, directx verwijderd en opnieuw geinstalleerd, pc vele keren opnieuw opgestart.
Maar het bericht blijft komen.
Aan wat kan dit liggen en hoe los ik dit het beste op.
Mijn laatste poging zou gewoon zijn ne format.
*edit*
Ik ben nogal ongeduldig van aard, dus ik heb een format gedaan maar het probleem blijft zich voordoen
Ik was van plan warcraft 3 en tft hierop te installeren, mr ik heb eerst die videokaart vervangen door mijn oude geforce 4 mx.
Ik uninstall de oude drivers, vervang de kaart, installeer de nieuwe drivers, installeer directx 9, installeer war3 en tft.
Ik wil het spel dan starten en elke keer krijg het bericht "unable to initialize directx , make sure you have directx 8.1 or higher installed, etc...."
Ik heb nvidia drivers opnieuw geinstalleerd, directx verwijderd en opnieuw geinstalleerd, pc vele keren opnieuw opgestart.
Maar het bericht blijft komen.
Aan wat kan dit liggen en hoe los ik dit het beste op.
Mijn laatste poging zou gewoon zijn ne format.
*edit*
Ik ben nogal ongeduldig van aard, dus ik heb een format gedaan maar het probleem blijft zich voordoen