ok kheb alles ingesteld zoals op de site al vinnek sommige dingen niet in mijn GSM, kheb al een proberen te verzenden en er staat dan bezig met verzenden en dan niks meer er staat zelf niet dat het mislukt is ofzo. als ik kijk in mijn outbox dan kan ik da verzenden annuleren is da normaal dat da heel lang duurt