slijpschijf
Legacy Member
Weet er iemand of dit goeie voedingen zijn? En luid of stil? Kheb al google gedaan, maar niks bruikbaar gevonde
http://www.jj-computer.com/Product/psu-atx12-03.htm
Hier kunde ne 460watt kopen voor 60€: http://www.jacobshans-it.be/
Mja, kwil wel niet dat da van dien Qtec brol is. Voeding heeft 2 12volt lijne, is dit beter?
http://www.jj-computer.com/Product/psu-atx12-03.htm
Hier kunde ne 460watt kopen voor 60€: http://www.jacobshans-it.be/
Mja, kwil wel niet dat da van dien Qtec brol is. Voeding heeft 2 12volt lijne, is dit beter?


, khad gehoord dat deze ook deftige voedingen waren, maar kvind geen reviews
, daarom dat ik het hier vraag. Ze zal minder presteren, maar kweet nie of het de moeite is voor mij om meer dan het dubbele te betalen voor een iets betere psu