el slettos
Legacy Member
Hallo beste gamertjes 
Zou het gevaarlijk kunnen zijn als ik van 12 pipelines naar 16 ga op geforce 6800? (standaard 128 ram)
Dit met behulp van RIVATUNER, als ik artifacts zou krijgen, kan ik dan zonder problemen reboot doen ofzo?
Dit zou wel handig zijn, maar ik wil ook niet te ver oc'en met die kaart.
Thx

Zou het gevaarlijk kunnen zijn als ik van 12 pipelines naar 16 ga op geforce 6800? (standaard 128 ram)
Dit met behulp van RIVATUNER, als ik artifacts zou krijgen, kan ik dan zonder problemen reboot doen ofzo?

Dit zou wel handig zijn, maar ik wil ook niet te ver oc'en met die kaart.
Thx
