Lemme
Legacy Member
Hey mensen,
Ik heb al vrij lang een iPod (nog de oude versie, die voor degene die nu op de mini lijkt, 20Gb) en ik gebruikte deze eigelijk nooit als externe harde schijf maar nu wil ik dit toch al een aantal weken doen maar het lukt niet.
Normaal gezien moet dit toch gewoon bij My Computer staan als de G: schijf (mijn schijven gaan van c: tot f
? Nu komt dit er enkel in een flits op als ik mijn iPod in zijn deck steek of langer wanneer ik nieuwe liedjes aan het uploaden ben (maar veel tijd neemt dat natuurlijk ook niet in beslag).
Dit zou normaal toch niet mogen? Hoe moet ik nu ooit andere bestanden erin krijgen als die externe schijf maar 2 seconden aangegeven wordt en erna verdwijnt?
Heeft er nog iemand dit probleem reeds gehad en/of weet er hier iemand een mogelijke oplossing voor?
Dank bij voorbaat!
Greetz,
Lemme
Ik heb al vrij lang een iPod (nog de oude versie, die voor degene die nu op de mini lijkt, 20Gb) en ik gebruikte deze eigelijk nooit als externe harde schijf maar nu wil ik dit toch al een aantal weken doen maar het lukt niet.
Normaal gezien moet dit toch gewoon bij My Computer staan als de G: schijf (mijn schijven gaan van c: tot f
? Nu komt dit er enkel in een flits op als ik mijn iPod in zijn deck steek of langer wanneer ik nieuwe liedjes aan het uploaden ben (maar veel tijd neemt dat natuurlijk ook niet in beslag).Dit zou normaal toch niet mogen? Hoe moet ik nu ooit andere bestanden erin krijgen als die externe schijf maar 2 seconden aangegeven wordt en erna verdwijnt?
Heeft er nog iemand dit probleem reeds gehad en/of weet er hier iemand een mogelijke oplossing voor?
Dank bij voorbaat!
Greetz,
Lemme