toxib
Legacy Member
Hio
sinds kort ben ik verhuisd en hebben we hier van dat fibernet van telenet met z'on acssespoint aan ,nu heb ik reeds ondervonden dat filmpjes laden op youtube nog al redelijk traag gaat en soms na 1/4 al stopt . Ook heeel veel problemen om op xboxlive te graken .Door wat hier rond te kijken op het forum heb ik gezien dat je een router kan verbinden met je acssespoint(dit voor me xbox op aantesluiten) heb ik gedaan maar krijg er geen internet op,kan wel de webpagina weer geven van de router . wie kan er mij helpen ?
thx
sinds kort ben ik verhuisd en hebben we hier van dat fibernet van telenet met z'on acssespoint aan ,nu heb ik reeds ondervonden dat filmpjes laden op youtube nog al redelijk traag gaat en soms na 1/4 al stopt . Ook heeel veel problemen om op xboxlive te graken .Door wat hier rond te kijken op het forum heb ik gezien dat je een router kan verbinden met je acssespoint(dit voor me xbox op aantesluiten) heb ik gedaan maar krijg er geen internet op,kan wel de webpagina weer geven van de router . wie kan er mij helpen ?
thx