-fusi0n-
Legacy Member
hey,
ik zit met een raar probleem
internet doet het namelijk niet
-windows xp home, net geformateerd (voordat hij geformateerd werd, werkte alles)
-2 aansluitingen (onboard en pci ethernet kaart, beiden werken niet)
-ipconfig geeft "medium ontkoppeld"
heb al drivers enzo geinstalleerd maar niets lijkt te helpen, de drivers die op de cd-rom van het moederbord helpen ook niet veel...
als ik de (onnodige) drivers van de pci-kaart probeer te installeren zegt hij "no lan card found", ze zit er nochtans in lol
het probleem stelt zich niet bij telenet, aangezien andere computers perfect werken
service pack 2 is ook geinstalleerd (wat bij een andere pc een oplossing was, maar deze keer geen verandering)
het werkt noch rechtstreeks via de modem, noch via router
iemand?
alvast bedankt
ik zit met een raar probleem
internet doet het namelijk niet
-windows xp home, net geformateerd (voordat hij geformateerd werd, werkte alles)
-2 aansluitingen (onboard en pci ethernet kaart, beiden werken niet)
-ipconfig geeft "medium ontkoppeld"
heb al drivers enzo geinstalleerd maar niets lijkt te helpen, de drivers die op de cd-rom van het moederbord helpen ook niet veel...
als ik de (onnodige) drivers van de pci-kaart probeer te installeren zegt hij "no lan card found", ze zit er nochtans in lol
het probleem stelt zich niet bij telenet, aangezien andere computers perfect werken
service pack 2 is ook geinstalleerd (wat bij een andere pc een oplossing was, maar deze keer geen verandering)
het werkt noch rechtstreeks via de modem, noch via router
iemand?
alvast bedankt
