en maar zegge da we onzen dhcp moeten uitzetten, bij u staat em toch ook aan.
en ik heb nen smc, ik heb wel de mogelijk om die uit te zetten, maar ik betwijfel dat het nut gaat hebben, want die dhcp is een lan functie, en het probleem zit em in het wan gedeelte (dat is ook te zien op bleu-bora zen logs)