promaxius
Legacy Member
Overlaatst heb ik hier op de telenet forum van iemand een cpu aangekocht intel p4 socket 478 2,4 Ghz
-van wie is niet belangrijk, omdat dit een slechte indruk zou maken...
De processor miste 1 pinnetje, en een 2e stond scheef en helemaal geplooid.
Met behulp van 2 schroevendraaiers hebben wij het pinnetje kunnen maken, maar miste nog steeds eentje.
Ik kreeg van iedereen de raad, de cpu weg te werpen in de vuilbak...
Ik moest voor iemand een pc inelkaar steken met als deadline nu vrijdag. Ik zou dit nooit meer kunnen halen hebben, moest ik een nieuwe cpu moeten besteld hebben of gezocht in de koopjeskrant of hier, het telenet forum.
Vol stress, en wanhoop heb ik toch maar de processor in het moederbord geplaatst.
Wonder boven wonder, bleek de cpu nog te werken. Windows installeerde perfect, en bleek vloeiend te draaien op volle snelheid.
Overclocken lukte aldus ook nog.
De cpu heeft nog even gedraaid op 2,6 Ghz ( hoger durfde ik niet gaan, met dit kraam
)
Conclusie: Intel maakt kwaliteit processors, ongeacht wat amd guru's, freaks of fanaten zeggen.
Peace out, and hail to intel !
-van wie is niet belangrijk, omdat dit een slechte indruk zou maken...
De processor miste 1 pinnetje, en een 2e stond scheef en helemaal geplooid.
Met behulp van 2 schroevendraaiers hebben wij het pinnetje kunnen maken, maar miste nog steeds eentje.
Ik kreeg van iedereen de raad, de cpu weg te werpen in de vuilbak...
Ik moest voor iemand een pc inelkaar steken met als deadline nu vrijdag. Ik zou dit nooit meer kunnen halen hebben, moest ik een nieuwe cpu moeten besteld hebben of gezocht in de koopjeskrant of hier, het telenet forum.
Vol stress, en wanhoop heb ik toch maar de processor in het moederbord geplaatst.
Wonder boven wonder, bleek de cpu nog te werken. Windows installeerde perfect, en bleek vloeiend te draaien op volle snelheid.
Overclocken lukte aldus ook nog.
De cpu heeft nog even gedraaid op 2,6 Ghz ( hoger durfde ik niet gaan, met dit kraam
)Conclusie: Intel maakt kwaliteit processors, ongeacht wat amd guru's, freaks of fanaten zeggen.
Peace out, and hail to intel !


