Da's een Wilamette core en 2 GHz was zowat de hoogste clock dat die cores konden halen. Dat betekent echter niet dat je niet kan oc'en hoor (dat kan je immers altijd (proberen)); alleen dat je er niet te veel van moet verwachten.
Hoe dat moet kan je in de sticky lezen.