lecleir
Legacy Member
Mijn vorig scherm heeft het begeven, en heb me vandaag dus snel dit scherm aangeschaft.
nu heb ik dit aangesloten en ik start pc op. Alles verschijnt op scherm tot die naar windows gaat, daar zie ik alleen het windowslogo in het groot op mijn scherm, maar geen startbalk of icoontjes.(en believe me, ik heb veel te veel icoontjes op mijn scherm, dus lijkt me niet dat het beeld te groot of te klein staat),
Wie o wie kan me helpen? google heeft me nog niet geholpen voorlopig.
Heb pc van jaar oud ongeveer met windows 7
nu heb ik dit aangesloten en ik start pc op. Alles verschijnt op scherm tot die naar windows gaat, daar zie ik alleen het windowslogo in het groot op mijn scherm, maar geen startbalk of icoontjes.(en believe me, ik heb veel te veel icoontjes op mijn scherm, dus lijkt me niet dat het beeld te groot of te klein staat),
Wie o wie kan me helpen? google heeft me nog niet geholpen voorlopig.
Heb pc van jaar oud ongeveer met windows 7

op de ene of andere manier bleef die samsung monitor in mijn aparaatbeheer zitten en stond die iiyama niet in de lijst. probleem opgemerkt toen ik effe via hdmi op tv ging en dan zo naar aparaatbeheer kon gaan kijken,