Goblin13
Legacy Member
ik heb een H70 corsair en draai op 3.5Ghz maar ik krijg mn temp ni nr benede,
op idle draaid hij rond de 50 graden,
fans al gedraaid mr zonder resultaat?
beste is de cpu paste te vervangen?
probleem opgelost!noctuafans waren ni al te krachtig,wel stil...yate loonfans ingestoken en betere airflow nu in case gecreeerd!zit nu op idle rond de 40 graden en juist eronder! is dit koel genoeg of kan/moet het beter zijn normaal?
op idle draaid hij rond de 50 graden,
fans al gedraaid mr zonder resultaat?
beste is de cpu paste te vervangen?
probleem opgelost!noctuafans waren ni al te krachtig,wel stil...yate loonfans ingestoken en betere airflow nu in case gecreeerd!zit nu op idle rond de 40 graden en juist eronder! is dit koel genoeg of kan/moet het beter zijn normaal?
