Blue-Bora
Legacy Member
Ik sta deze morgend op en zet men pc aan en ik heb geen internetverbinding meer.
Ik zit nu op onze 2de pc beneden en die heeft wel verbinding dus aan den ISP zal het niet liegen.
Ze hangen allebei aan dezelfde US Robotics Router (wired)
Hetgeen ik al geprobeerd heb :
- Router resetten
- Router rebooten (via 2de pc dan)
- Netwerkkaart uninstall,en terug geinstaleerd
- In verkenner op "herstellen" drukken van die verbinding.En na een minuut zegt em iets da IP vernieuwen mislukt is.
- Netwerkkaart eruit getrokken en er terug ingestoken.
Gisteren toen ik hem afzette waren er geen problemen en nu zet ik hem dus terug op en niks meer ......
Weet iemand raad?
Alvast Bedankt !
Ik zit nu op onze 2de pc beneden en die heeft wel verbinding dus aan den ISP zal het niet liegen.
Ze hangen allebei aan dezelfde US Robotics Router (wired)
Hetgeen ik al geprobeerd heb :
- Router resetten
- Router rebooten (via 2de pc dan)
- Netwerkkaart uninstall,en terug geinstaleerd
- In verkenner op "herstellen" drukken van die verbinding.En na een minuut zegt em iets da IP vernieuwen mislukt is.
- Netwerkkaart eruit getrokken en er terug ingestoken.
Gisteren toen ik hem afzette waren er geen problemen en nu zet ik hem dus terug op en niks meer ......
Weet iemand raad?
Alvast Bedankt !

. Windows en netwerken moogt ge gewoon niet in één zin gebruiken.
