Vulcy
Legacy Member
Ik heb enkele dagen geleden een US robotics wireless router gekocht, maar krijg hem niet ingesteld zodanig dat ik internet kan laten werken. Heb gewoon UTP kabel in WAN poort gestoken, de internet setting op http://<ip router> gezet op DHCP client (de andere opties waren PPPoE wat voor dial-up is dacht ik?). bij status komt er dan gewoon op bij WAN DHCP client disconnected en ik krijg geen IP van telenet... De andere functies van de router lijken te werken, ik kan ook met andere pc's verbinden die op router aangesloten zijn.
Kan iemand hier bij helpen?
Kan iemand hier bij helpen?
