Ik heb me met nen HP R707 (digitaal fototoestel) gekocht.
Ik heb er het volgende probleem mee: als ik op de navigatietoetsen druk, dan krijg ik een witte lijn over mijn LCD scherm. Niet altijd op dezelfde plaats. En ze is ook elke keer direct terug weg. Is da normaal?