Jonathan
Legacy Member
Hoi,
Ik weet dat het te verwachten valt dat een laptop minder goed presteert wanneer hij op de batterij werkt tegenover netstroom.
Doch ik heb net een HP Pavillion dv7 4060eb gekregen en het verschil tussen netstroom en accu is werkelijk dag en nacht. Zo is het bijvoorbeeld op de accu zo goed als onmogelijk om youtube filmpjes in 720p te bekijken, zelfs typen werkt niet zo vlot aangezien de letters toch een tiende van een seconde lijken achter te komen. Daarnaast is de overgang tussen accu-netstroom ook enorm storend, het systeem lijkt zo'n halve minuut nodig te hebben om te bekomen van die overgang, in de tussentijd is hij verschrikkelijk traag en kan je gewoon niks doen zonder dat het bijna vast loopt.
Deze laptop heeft 4Gb geheugen en een i5 processor.
Iemand die raad weet?
Ik weet dat het te verwachten valt dat een laptop minder goed presteert wanneer hij op de batterij werkt tegenover netstroom.
Doch ik heb net een HP Pavillion dv7 4060eb gekregen en het verschil tussen netstroom en accu is werkelijk dag en nacht. Zo is het bijvoorbeeld op de accu zo goed als onmogelijk om youtube filmpjes in 720p te bekijken, zelfs typen werkt niet zo vlot aangezien de letters toch een tiende van een seconde lijken achter te komen. Daarnaast is de overgang tussen accu-netstroom ook enorm storend, het systeem lijkt zo'n halve minuut nodig te hebben om te bekomen van die overgang, in de tussentijd is hij verschrikkelijk traag en kan je gewoon niks doen zonder dat het bijna vast loopt.
Deze laptop heeft 4Gb geheugen en een i5 processor.
Iemand die raad weet?