InStInCt900
Legacy Member
Helllooooo,
Heb een tijdje geleden de av 6400 (1 paar) kunnen kopen voor een prijsje via i-net.
Heb al gegoogled achter proggie voor die homeplugs voor de beveiliging in te stellen en zo
maar bots steeds weer op de oude pw's van telenet...Can someeeeebooodyyy helpp meee?
Nu is men vraag ook,waar tussen verbindt ik dan het best de HP 1 aan.(die die het signaal moet verzenden naar HP2(om het even waar aan te sluiten in huis toch?))
Mijn set up is:
Modem(telenet) ->
switch(d-link)=>kabel digicorder,
=>kabel router(linksys wrt54g)
Thnx in advance
Heb een tijdje geleden de av 6400 (1 paar) kunnen kopen voor een prijsje via i-net.
Heb al gegoogled achter proggie voor die homeplugs voor de beveiliging in te stellen en zo
maar bots steeds weer op de oude pw's van telenet...Can someeeeebooodyyy helpp meee?

Nu is men vraag ook,waar tussen verbindt ik dan het best de HP 1 aan.(die die het signaal moet verzenden naar HP2(om het even waar aan te sluiten in huis toch?))
Mijn set up is:
Modem(telenet) ->
switch(d-link)=>kabel digicorder,
=>kabel router(linksys wrt54g)
Thnx in advance


