ThE BuGGeR
Legacy Member
Hey,
Ik zou graag eens weten of een Home Server handig zou zijn voor mij,
Wat en waarvoor ik het vooral gebruik:
PC; gamen, foto's saven, films opslaan, muziek opslaan
XBOX360; films en gamen
PS3; films en gamen
iPad; internet, films, foto's
Laat maar horen wat jullie denken
Grtz
Sent from my iPad using Tapatalk
Ik zou graag eens weten of een Home Server handig zou zijn voor mij,
Wat en waarvoor ik het vooral gebruik:
PC; gamen, foto's saven, films opslaan, muziek opslaan
XBOX360; films en gamen
PS3; films en gamen
iPad; internet, films, foto's
Laat maar horen wat jullie denken
Grtz
Sent from my iPad using Tapatalk
En ik dacht dat ik al overdreef met m'n hd's 