Archief - hoeveel mb is graka?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kvsk_united

Legacy Member
ja de vraag is dus gewoon waar ik erges kan zien hoeveel mb mn kaart is.

Davion

Legacy Member
Rechts klikken op Bureablad, Eigenschappen, daar op een van die tabs zal dat wel staan...

Conqie

Legacy Member
of dxdiag intype in uitvoeren
en dan naar tabblad gaan "beeldscherm"

de fitnessbonk

Legacy Member
kvsk_united zei:
hehe ok dank u, 3.5mb kan da?

Hm, dat is een vreemd getal. Gaat het over een stokoude pc? Dan is dat 2mb of 4mb, 3.5mb heb ik echter nog nooit tegengekomen.

ComputerVISTA

Legacy Member
heb in men ibm aptiva ook een onboard maar das toch 4 mb. vreemd getal.

kvsk_united

Legacy Member
de fitnessbonk zei:
Hm, dat is een vreemd getal. Gaat het over een stokoude pc? Dan is dat 2mb of 4mb, 3.5mb heb ik echter nog nooit tegengekomen.

der staat bij "totaal geheugen" 3.5 mb

tha_rippa1be

Legacy Member
ik heb ier een pcikaart met 2mbram (4*0.5mb) en ik heb nog 4 uitbreidingsdings voor van die ram in te steken, dus als ik der 3 insteek -> 2+1.5 = 3.5 zou da kunnen.

tis dan wel een pokke oude kaart da ge hebt.
typ de naam is, zou der normaal ook moeten bijstaan bij die dxdiag.

Conqie

Legacy Member
da kan idd ,mijn vorig onboard grakka'tje had 8 meg en daar stond 7.5 :)

kvsk_united

Legacy Member
Exit zei:
over wat voor een pc spreekt ge dan?
eventeelscreen van die waarde ...

van ne oude hé. :)

ne pentium III 450mhz. nu wel iets hoger 540 staan.

en mn graka is gewoon degen die der altijd al in zat.

S3inc. trio 3D/2X V1.00.37

chiptype: trio 3D/2X Rev c

kvsk_united

Legacy Member
Exit zei:
pc nie zo oud, de graka daarintegen ...

ja khad is gevraagd ofdak die graka zou kunne vervangen ma dieje gast zei dat da te duur zou zijn ten opzichte van de prestatie winst.

kweter natuurlijk niks van dus as ge iets weet, zeg het ma hé. :)

Conqie

Legacy Member
grakka is hoogst wrss onboard vrees ik ,hopelijk hebt ge nog een vrij agp slot

kvsk_united

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
grakka is hoogst wrss onboard vrees ik ,hopelijk hebt ge nog een vrij agp slot

ask wist wat en waar dan zouk is kunne zoeke maja, kzen ne noob :)

de fitnessbonk

Legacy Member
Op je moederbord zal wel een AGP slot zitten. Om zeker te zijn moet je je pc eens openvijzen en zoeken naar een langwerpig bruin slot. Je zal enkele witte langwerpige sloten zien, zoek naar een gelijkaardig bruin slot.

hier zie je een voorbeeld van zo een agp slot met daaronder pci sloten

Als je zo een slot hebt, zit daar een grafisch kaartje in of niet?

Nu, ben je van plan je grafische kaart up te graden? Om een oudere generatie aan spellen vlotter te draaien?

Als dat je bedoeling is kan je misschien een 2de hands geforce2 GTS/Pro/Titanium zoeken. Dit zal een serieuze boost geven bij oudere spelletjes.

kvsk_united

Legacy Member
de fitnessbonk zei:
Op je moederbord zal wel een AGP slot zitten. Om zeker te zijn moet je je pc eens openvijzen en zoeken naar een langwerpig bruin slot. Je zal enkele witte langwerpige sloten zien, zoek naar een gelijkaardig bruin slot.

hier zie je een voorbeeld van zo een agp slot met daaronder pci sloten

Als je zo een slot hebt, zit daar een grafisch kaartje in of niet?

Nu, ben je van plan je grafische kaart up te graden? Om een oudere generatie aan spellen vlotter te draaien?

Als dat je bedoeling is kan je misschien een 2de hands geforce2 GTS/Pro/Titanium zoeken. Dit zal een serieuze boost geven bij oudere spelletjes.

ja ben wel van zins om binnekort te upgrade ja. ma geen volledige pc omdak toch enkel oudere spellekes speel, zoals age of empires 2 enzo.

en die kaartjes wa koste die zo?

de fitnessbonk

Legacy Member
kvsk_united zei:
ja ben wel van zins om binnekort te upgrade ja. ma geen volledige pc omdak toch enkel oudere spellekes speel, zoals age of empires 2 enzo.

en die kaartjes wa koste die zo?

Goh, 2de hands vind je die vanaf 10€. Nieuw vind je ze echter niet meer.

kvsk_united

Legacy Member
de fitnessbonk zei:
Goh, 2de hands vind je die vanaf 10€. Nieuw vind je ze echter niet meer.

kheb gezien da geforce2 GTS/Pro/Titanium werkt op ddr ram, en ik heb sd nog hé met mn pentium 3.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan