Archief - Het overclocken van een 9600 pro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

the meister

Legacy Member
ik heb zitten zoeken achter een site met bios'en voor men graka te oc'en. De graka die ik heb is een Ati saphire 9600pro atlantis. Goed kaartje maar ik wil er meer uit krijgen. Er zit al een zalman cooling kit op dus van cooling zal ik niet moeten klagen. Alleen de site nu nog voor het oc'en zelf. wie kan me helpen want vind niet wat ik wil.

Greetzzzz

troid

Legacy Member
the meister zei:
ik heb zitten zoeken achter een site met bios'en voor men graka te oc'en. De graka die ik heb is een Ati saphire 9600pro atlantis. Goed kaartje maar ik wil er meer uit krijgen. Er zit al een zalman cooling kit op dus van cooling zal ik niet moeten klagen. Alleen de site nu nog voor het oc'en zelf. wie kan me helpen want vind niet wat ik wil.

Greetzzzz

Gebruik ati tool of rivatuner of power strip voor te oc'en en zie hoeveel je eruit kan krijgen.

the meister

Legacy Member
ik had eerder in gedachten met nieuwe bios flash te werken, die core verhogen enzo. Helpt wel iets maar niet genoeg naar men zin. wie kan me site geven waar ik de nodige stuff vind van bios'en enzo om te oc'en

troid

Legacy Member
the meister zei:
ik had eerder in gedachten met nieuwe bios flash te werken, die core verhogen enzo. Helpt wel iets maar niet genoeg naar men zin. wie kan me site geven waar ik de nodige stuff vind van bios'en enzo om te oc'en

Dus jij gaat elke keer een ander bios eropflashen als je een hogere clock wilt?

the meister

Legacy Member
nope dit niet, ik heb men fx zo verhoogt vroeger met de core. Maar deze wil ik bios flashen omdat dit ibj deze kaart meer effect zal hebben dan die core's normaal heb ik gehoort, alleen weet ik niet perfect hoe. eje ne site ervoor ofzo

Massman

Legacy Member
kijk es in de sticky naar de 9800pro to xt mod.

het flashen is precies etzelfste, alleen moet de uw origineel bios modden.

modtools staan er wellicht ook bij :)

the meister

Legacy Member
enig idee waar ik de link kan vinden ivm welke bios. Dus een site met de bios mod ofzo erbij ook en de flash ofzo.


Greetzzzz

the meister

Legacy Member
thx m8's maar een bios flash is dus uiteraard moeiiljk te vinden. Ik hou het dan maar bij stijgen van V core en Ram en dit levert me een 1800 punten op in 3dmark 01 dus is al lekker

Massman

Legacy Member
ik heb mijn ti200 ook geflashed naar hogere clocks, maar niet naar een ti500!

Ge moet het origineel bios uitlezen, da editen (maw hogere clocks zetten) en dan weer flashen.

Ge moet dus geen bios downen van't internet en ge zyt zeker da den tv-out blijft werken :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan