azzurri
Legacy Member
Zo een goeie 4-5 maand geleden was daar de brave man van taxi-post aan mijn deur met mijn sapphire x800pro. Sinds ik die kaart heb heb ik me constant bezig gehouden met revieuws lezen, de 6800 vs de x800 discussie op de voet gevolgd etc etc. Sinds die eerste revieuw (half jaar geleden) is er veel veranderd. Door driver updates, etc etc zijn de kaarten nu veel sneller dan ze toen waren, verbeteringen voor sommige games (doomIII, Hl2, etc), oc-manieren, etc Dus nu zoveel later denk ik dat het tijd is om eens de balans op te maken aangezien de nieuwe serie graka's weeral voor de deur staat.
Mijn vraag bestaat in de eerste plaats of er iemand links heeft over revieuws waarbij x800 reeks getest wordt tegen de 6800 reeks. Revieuws die recent zijn natuurlijk met alle bijhorende driveraanpassingen etc etc.
Mijn tweede vraag is wat nu jullie eigen bevindingen zijn. Het is vrij duidelijk bvb dat de 6800gt de kaart is van het ogenblik en dat ze de x800pro verslaat maar hoeveel, is er zoveel verschil? Hoe zit het met het verschil tussen x800pro en x800xt? Is de x800xt de snelste kaart? Waar zit de 6800 ultra in dit alles? Ben je tevreden over je next-gen kaartje of ga je toch maar weer voor die ti4200
? Wat is verschil tussen 9800pro en x800 reeks?
PS: Moge diegene die hier komt nvidia of ati uitkafferen zijn kaart ontploffen in zijn case en moge er een erge brand uitbreken in zijn kot daardoor. Only serieus people dus.
Mijn vraag bestaat in de eerste plaats of er iemand links heeft over revieuws waarbij x800 reeks getest wordt tegen de 6800 reeks. Revieuws die recent zijn natuurlijk met alle bijhorende driveraanpassingen etc etc.
Mijn tweede vraag is wat nu jullie eigen bevindingen zijn. Het is vrij duidelijk bvb dat de 6800gt de kaart is van het ogenblik en dat ze de x800pro verslaat maar hoeveel, is er zoveel verschil? Hoe zit het met het verschil tussen x800pro en x800xt? Is de x800xt de snelste kaart? Waar zit de 6800 ultra in dit alles? Ben je tevreden over je next-gen kaartje of ga je toch maar weer voor die ti4200
? Wat is verschil tussen 9800pro en x800 reeks? PS: Moge diegene die hier komt nvidia of ati uitkafferen zijn kaart ontploffen in zijn case en moge er een erge brand uitbreken in zijn kot daardoor. Only serieus people dus.

maar ge moet is afkicxken van het "etc" woordje