TitanXIII
Legacy Member
Hallo
vooraleer ik begin met m'n geklaag, iedereen ne zalige kerst
zo, dasda, to the point
Ik ben een arme gamer (nu..... 2 weken geleden niet, maar kerst
)
ik wou eerst een nieuwe 3d kaart halen, khad genoeg geld, maar kheb zoveel uitgegeven voor kerst dat ik nog altijd zit met m'ne geforce ti 4200
nu, ik had ergens ff snel gelezen dat ik m'n kaart kan overclocken met powerstrip ofzoiets, nu ik weet totaal niet hoe dit werkt, is er iemand die dezelfde (of iemand met ervaring in overclocken) kaart heeft, en die bereid is mij mss heel even uit te leggen hoe t moet
over koeling hoef ik me geen zorgen te maken, kheb net een nieuwe thermaltake en die koelt wie ne gek duz
tnx in advance
vooraleer ik begin met m'n geklaag, iedereen ne zalige kerst
zo, dasda, to the point
Ik ben een arme gamer (nu..... 2 weken geleden niet, maar kerst
)ik wou eerst een nieuwe 3d kaart halen, khad genoeg geld, maar kheb zoveel uitgegeven voor kerst dat ik nog altijd zit met m'ne geforce ti 4200
nu, ik had ergens ff snel gelezen dat ik m'n kaart kan overclocken met powerstrip ofzoiets, nu ik weet totaal niet hoe dit werkt, is er iemand die dezelfde (of iemand met ervaring in overclocken) kaart heeft, en die bereid is mij mss heel even uit te leggen hoe t moet
over koeling hoef ik me geen zorgen te maken, kheb net een nieuwe thermaltake en die koelt wie ne gek duz
tnx in advance

,
ad: