TitanXIII
Legacy Member
Eerst ff een inleidingske voor de kinderen die gaan slapen seffes
De maandag was ik met m'n vriendin naar hasselt gegaan, omda t solden zijn, en madam wou kleren hebben, op de trug weg ben ik nog ff met haar naar de carrefour gegaan, om te kijken hoeveel ne dvd speler (voor den tv) kostte. Na ff zoeken viel m'n oog op ne graka, ne geforce fx 5200 voor 150€, der stond op t dooske da t 256 mb geheugen had (en aangezien ik nog altijd speel me ne geforce 4200 hadk wel ne nieuwe nodig) dus ik wou die meepakken, maar m'n vriendin, zo geld bewust als ze is zei van, ge gaat zaterdag tog naar duitsland koopt u daar ne kaart, is goedkoper, en kunt ge mss ne betere kopen
Nu, ik heb 2 vraagskes:
1, heb ik er goed aan gedaan om die geforce 5200 te laten liggen
2, welke graka zou ik kopen in duitsland, je hoeft nie echt te kijke naar de prijs, ik kan gaan tot 300 euro zoget, maar let wel, t moe wel ne goeie zijn, maakt nie uit als t ati of nvidia is, maar gewoon, beste performance/prijs dinges...
tnx
De maandag was ik met m'n vriendin naar hasselt gegaan, omda t solden zijn, en madam wou kleren hebben, op de trug weg ben ik nog ff met haar naar de carrefour gegaan, om te kijken hoeveel ne dvd speler (voor den tv) kostte. Na ff zoeken viel m'n oog op ne graka, ne geforce fx 5200 voor 150€, der stond op t dooske da t 256 mb geheugen had (en aangezien ik nog altijd speel me ne geforce 4200 hadk wel ne nieuwe nodig) dus ik wou die meepakken, maar m'n vriendin, zo geld bewust als ze is zei van, ge gaat zaterdag tog naar duitsland koopt u daar ne kaart, is goedkoper, en kunt ge mss ne betere kopen
Nu, ik heb 2 vraagskes:
1, heb ik er goed aan gedaan om die geforce 5200 te laten liggen
2, welke graka zou ik kopen in duitsland, je hoeft nie echt te kijke naar de prijs, ik kan gaan tot 300 euro zoget, maar let wel, t moe wel ne goeie zijn, maakt nie uit als t ati of nvidia is, maar gewoon, beste performance/prijs dinges...
tnx




