clubje
Legacy Member
Hallo iedereen,
ik zit met een raar, en frustrerend gsm probleem.
Het zit zo: mijn gsm werkt perfect, ik kan van iedereen telefoons krijgen en zelf bellen, en sms-en ontvangen en zelf zenden. Eén uitzondering: van één bepaald nummer kan ik geen sms-en ontvangen. Natuurlijk het nummer van mijn vriendin.
Voor de rest is er dus totaal geen probleem met mijn gsm, en dat van mijn vriendin, want ook zij kan iedereen bereiken en omgekeerd.
Het probleem ligt bijna zeker bij mij, want als ik mijn sim-kaart in een andere gsm steek, krijg ik wél haar berichten.
En het is niet zo dat ik haar nummer per ongeluk 'geblokkeerd' heb ofzo.
Hoe kan dit nu? Iemand die dit herkent?
Klein detail: mijn vriendin is net terug van 3 maanden buitenland. Maar nogmaals: enkel met berichten van haar naar mij is er een probleem. En nog iets: zij krijgt wel afleveringsrapporten...
alvast bedankt!
grtz
clubje
ik zit met een raar, en frustrerend gsm probleem.
Het zit zo: mijn gsm werkt perfect, ik kan van iedereen telefoons krijgen en zelf bellen, en sms-en ontvangen en zelf zenden. Eén uitzondering: van één bepaald nummer kan ik geen sms-en ontvangen. Natuurlijk het nummer van mijn vriendin.
Voor de rest is er dus totaal geen probleem met mijn gsm, en dat van mijn vriendin, want ook zij kan iedereen bereiken en omgekeerd.
Het probleem ligt bijna zeker bij mij, want als ik mijn sim-kaart in een andere gsm steek, krijg ik wél haar berichten.
En het is niet zo dat ik haar nummer per ongeluk 'geblokkeerd' heb ofzo.
Hoe kan dit nu? Iemand die dit herkent?
Klein detail: mijn vriendin is net terug van 3 maanden buitenland. Maar nogmaals: enkel met berichten van haar naar mij is er een probleem. En nog iets: zij krijgt wel afleveringsrapporten...
alvast bedankt!
grtz
clubje
.
(ben ook bij MV en zij bij Mobistar)