Archief - headphones probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lordthom

Legacy Member
Hey gasten, heb maandag voor het eerst gaming headset gekocht, deze: bla

maar heb nog wel wat irritante probleempjes. Zit er battlefield 3 mee te spelen en voice chat via steam. Ik heb soms als ik bf3 beta opstart dat ik helemaal geen geluid heb en dat ik me comp opnieuw moet opnieuw moet opstarten. andere keren heb ik alleen bij bf3 geen geluid en dan als ik me headphones uitplug komt het wel via me boxen, als ik dan me headphones weer inplug dan is het geluid van bf3 via me boxen en de voice chat via me headphones.

Veel mensen vinden dat chiller maar ik wil liever alles door me headphones.

Ik heb al paar dingen geprobeerd. Mijn headphone heeft zo'n ding dat je die twee uitgangen in een usb uitgang kan pluggen (hoop dat je begrijpt wat ik bedoel) als ik dan die van de mic via de usb doe en het geluid gewoon los in me computer dan krijg ik alleen geluid van bf3 maar niet van voice chat.

is er een manier om al het geluid door me headphones te krijgen? waarschijnlijk beetje onduidelijk uitgelegd maar hopelijk snap je het.

Bedankt, Thomas

lordthom

Legacy Member
Hmmm, is dat van windows xp? want ik heb windows vista en kan dat nergens vinden ook niet iets gelijkwaardigs.

bedankt trouwens

pstubru

Legacy Member
Zoals dietrich0 reeds zei : dat heeft te maken met je geluidsinstellingen. Hier vind je alvast waar je de geluidsinstellingen kan aanpassen. Heb je trouwens de bijhorende software al geïnstalleerd ? Ik ben ervan overtuigd dat je de bijhorende features wel leuk zal vinden :)

lordthom

Legacy Member
Ik keek op die site maar als ik dan naar eigenschappen van luidsprekers ga dan ziet het er heel anders dan op dat plaatje. Zij hebben boven luidsprekers/headphones en ik heb daar alleen realtek HD audio input en dan voor de rest cd-audio en dan allemaal "Rear <kleur> in/out" en niks van line in. Ook niet bij de instellingen van mijn koptelefoon.

En ik heb die software ook al ja ;P ik wou hem zo ff uittesten aan een vriend en toen had ik perongeluk nog die voice fx aan staan xD

EDIT: en nog een probleem, als ik me headphones ingeplugt heb en dan bf3 beta begin te spelen dan heb ik geen geluid bij bf3. De rest doet het wel maar alleen die beta niet. Ik heb gezocht en ze zeiden dat ik dan rechtermuisknop op dat luidsprekertje waar je je geluid regeld en dan dat bf3 laag staat maar die staat gewoon goed. En als ik hem erin heb zitten en me computer staat uit en ik start hem op heb ik nergens geluid. wat is dit echt?

lordthom

Legacy Member
Niemand weet een oplossing voor de problemen die ik heb? :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan