Sharky
Legacy Member
Mijn hd van 160 gig is blijkbaar niet meer te vinden via verkenner, ik kan die totaal niet meer accessen. Maar in apparaatbeheer staat die wel, en kan ik de eigenschappen hier nog van bekijken.
Ik heb al gereboot, IDE kabels van die hd afgeschakeld en verstoken maar dit hielp me niet.
Iemand nog enig idee wat ik kan doen om deze te recoveren? Want 160 Gig kwijtspelen kan ik mij niet permiteren aangezien daar nog belangrijke documenten opstonden.
Ik heb al gereboot, IDE kabels van die hd afgeschakeld en verstoken maar dit hielp me niet.
Iemand nog enig idee wat ik kan doen om deze te recoveren? Want 160 Gig kwijtspelen kan ik mij niet permiteren aangezien daar nog belangrijke documenten opstonden.
