Archief - HD pictogram in Taakbalk?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

daedalus

Legacy Member
beneden aan mijn taakbalk (naast mijn klok) staat een groene pijl hardware veilig verwijderen.
als ik dit open staat mijn harde schijf erbij. is dit normaal?

Sata hd maxtor 160gig met win xp

skinny1

Legacy Member
daedalus zei:
beneden aan mijn taakbalk (naast mijn klok) staat een groene pijl hardware veilig verwijderen.
als ik dit open staat mijn harde schijf erbij. is dit normaal?
Ik zou het niet weten :)

daedalus

Legacy Member
dat is omdat jij ook niet zo slim bent eh.
speel maar verder wat games

niemand?

PussyDuster

Legacy Member
ik zou zeggen van niet tenzij het een externe harde schijf is die je aansluit met firewire of USB2.
Een Sata lijkt me toch niet hot swappable!

Davion

Legacy Member
@skynny1: reply dan niet ...
@daedalus: kheb zelf ook die schijf (Maxtor 6Y160MO, 7200/8/150) en die staat daar niet bij mij, da komt der alleen maar bij USB apparaten dacht ik (printers enzo)

Davion

Legacy Member
lol toch nie proberen hoor, de drivers daarvoor staan VER van op punt, ik zie men windows al serieus vastlopen als ik mijn uittrek zen

mo6|6om

Legacy Member
Gewoon snelkoppeling maken in je snelstart balk of eender waar, de naam kan zelf aanpassen door op F2 te drukken

en daarbij, ik dacht dat de meeste gamers toch een basiskennis hadden van hoe windows werkt?

Hier is het blijkbaar erg gesteld. OH BOY!

:)

Davion

Legacy Member
@mo6: Probeer het maar es, u WIndows crasht... (heb het hier zelf al voorgehad (per ongeluk))

daedalus

Legacy Member
mo6 zei:
Gewoon snelkoppeling maken in je snelstart balk of eender waar, de naam kan zelf aanpassen door op F2 te drukken

en daarbij, ik dacht dat de meeste gamers toch een basiskennis hadden van hoe windows werkt?

Hier is het blijkbaar erg gesteld. OH BOY!

:)

Kerel ik moet da niet hebben ik moet da WEG hebben
lees nekeer ipv de slimme te komen uithangen

l4mp

Legacy Member
Apu het aapje zei:
sata is wel hot-swappable ebbek ergens gelezen...

idd
bij mij zelfde geval en twerkt perfect kkan zo mn hd deruit trekken zonder data verlies / crash!

Exit

Legacy Member
sata hotswap OK, maar win is dat niet!
zal win foutje zijn ... ik heb da ook met virtualdrives (map als hd aanduiden) en daar stond m'n hd(D:) ook in, ik vewijder die en binnen de 30sec pc vast

apa

Legacy Member
SATA is niet altijd hot-swappable. In de SATA-specs is hot-swappability wel voorzien, maar het is optioneel in de standaard wat betekent dat het niet verplicht ondersteund moet worden. Het resultaat is dat de meeste SATA-devices dan ook *niet* hot-swappable zijn. In de SATA2 standaard (die o.m. door de toekomstige ASUS A8N SLI Deluxe ondersteund wordt) is hot-swappability wel opgenomen en daar moet het dus wel mee werken. Alleen denk ik dat je ook een schijf moet hebben die hot-swappability ondersteunt.

Als ik het goed voorheb, dan wordt dat icoon ook getoond wanneer je gevraagd hebt om een device uit je PC te halen; zelfs als dat is door je PC eerst af te zetten en dan pas de device er definitief uit te halen. Je zou dan kunnen denken aan het verwijderen van een schijf (je vraagt het eerst in Windows aan en dan meldt die dat je je PC mag afzetten om die schijf eruit te halen). Het is mij niet helemaal duidelijk waarom je dat zou willen doen, maar het is, dacht ik, wel mogelijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan