fredkop
Legacy Member
Ik heb een externe HD van 1TB waar 2 partities op staan,
- 1 NTFS van 800GB
- 1 exFAT van 200GB
(omdat ik nog de mogelijkheid wou om naar mac om te zetten.)
Nu ik gebruikte dit exFAT gedeelte bijna nooit dus heb ik deze partitie verwijderd en toegekend aan mij NTFS gedeeltje. Ik was dus vergeten te formateren.
Ik kan zonder problemen bestanden kopieren naar mijn NTFS HD schijf maar ik krijg ze er niet meer af. ( of films afspelen...) Het probleem ligt hem rond de 30% van het kopieren voor bestanden die >~400mb zijn . Dan krijg ik een lees fout. Is er een mogelijkheid om dit nog te redden zonder de hele NTFS schijf te formateren want hier staan belangrijke bestanden op die ik wil behouden.
Heb al geprobeerd met foutcontrole zonder resultaat.
Gz Fré
- 1 NTFS van 800GB
- 1 exFAT van 200GB
(omdat ik nog de mogelijkheid wou om naar mac om te zetten.)
Nu ik gebruikte dit exFAT gedeelte bijna nooit dus heb ik deze partitie verwijderd en toegekend aan mij NTFS gedeeltje. Ik was dus vergeten te formateren.
Ik kan zonder problemen bestanden kopieren naar mijn NTFS HD schijf maar ik krijg ze er niet meer af. ( of films afspelen...) Het probleem ligt hem rond de 30% van het kopieren voor bestanden die >~400mb zijn . Dan krijg ik een lees fout. Is er een mogelijkheid om dit nog te redden zonder de hele NTFS schijf te formateren want hier staan belangrijke bestanden op die ik wil behouden.
Heb al geprobeerd met foutcontrole zonder resultaat.
Gz Fré