Klootspel
Legacy Member
Yow,
Zit met een probleempje want ik denk dat mijn pas aangekochte graka (ati 6950) kapot is.
Van de ene nacht op de andere kreeg ik geen beeld meer op mijn scherm via hdmi, via vga (dvi -> vga) kreeg ik wel beeld maar in stukjes zoals dit:
http://i1115.photobucket.com/albums/k543/Klootspel/DSC00914.jpg
http://i1115.photobucket.com/albums/k543/Klootspel/DSC00915.jpg
Ook W7 zelf deed lastig. Opstarten ging niet meer en herstellen nog minder. Opnieuw proberen installeren en in audit mode de drivers van de graka geinstalleerd maar bij het opnieuw opstarten weer dezelfde problemen
.
Hier nog enkele foto's van de W7 installatie:
http://i1115.photobucket.com/albums/k543/Klootspel/DSC00919.jpg
http://i1115.photobucket.com/albums/k543/Klootspel/DSC00920.jpg
http://i1115.photobucket.com/albums/k543/Klootspel/DSC00921.jpg
http://i1115.photobucket.com/albums/k543/Klootspel/DSC00922.jpg
Zit ik nu met enkel een grafka probleem of ook met een SSD/HDD probleem?
Greetz!
Zit met een probleempje want ik denk dat mijn pas aangekochte graka (ati 6950) kapot is.
Van de ene nacht op de andere kreeg ik geen beeld meer op mijn scherm via hdmi, via vga (dvi -> vga) kreeg ik wel beeld maar in stukjes zoals dit:
http://i1115.photobucket.com/albums/k543/Klootspel/DSC00914.jpg
http://i1115.photobucket.com/albums/k543/Klootspel/DSC00915.jpg
Ook W7 zelf deed lastig. Opstarten ging niet meer en herstellen nog minder. Opnieuw proberen installeren en in audit mode de drivers van de graka geinstalleerd maar bij het opnieuw opstarten weer dezelfde problemen
.Hier nog enkele foto's van de W7 installatie:
http://i1115.photobucket.com/albums/k543/Klootspel/DSC00919.jpg
http://i1115.photobucket.com/albums/k543/Klootspel/DSC00920.jpg
http://i1115.photobucket.com/albums/k543/Klootspel/DSC00921.jpg
http://i1115.photobucket.com/albums/k543/Klootspel/DSC00922.jpg
Zit ik nu met enkel een grafka probleem of ook met een SSD/HDD probleem?
Greetz!

