imo
Legacy Member
hallo,
weet niet eigenlijk of ik hier juist zit, maar kon het nergens anders placeren:
ik heb juist een Hauppauge HD PVR gekocht om in HD gameplay op te nemen vanop de XBOX360, PS3 (& Wii).
De installatie en set up is vrij eenvoudig, zoals ook te zien is op het volgende filmpje: YouTube - Hauppuage HD PVR Setup [720p] - HDOutput Tutorial
Alles lijkt goed te werken, de laptop herkent het apparaat, mijn gameplay is live te volgen op de laptop (+HDTV) tijdens het gamen/opnemen en alles beweegt vloeiend (zonder sprongen of in slowmotion maar met verwaarloosbare vertraging -hetgeen normaal is veronderstel ik), en ik kan opnemen en opslaan.
Wat is het probleem? Als ik het opgenomen gameplay (her-)bekijk, dan is alles precies in slowmotion en het beeld (frames) springt precies.
Heb nergens meteen een tutorial gevonden die dit probleem behandelt. Dus hopelijk iemand hier die hiermee ervaring heeft of gewoon een technische genie is en me kan helpen.
Zou het misschien aan de (grafische/video) kracht van de laptop kunnen liggen???
Mijn laptop is Fujitsu Amilo Pi 3625 Notebook:
Specification
Display 17" (1440 x 900) WXGA+
Operating System Windows Vista® Home Premium 32-bit
Processor Core 2 Duo 2.0 GHz - 2.40 GHz / Pentium 2.0 GHz - 2.16 GHz
Memory 4 GB
Hard Drive 160 GB - 500 GB Serial ATA (5400 rpm)
Graphics Card GMA 4500MHD
Optical Drive SuperMulti-format DVD burner with double layer (DL) support
Connectivity
Ethernet (RJ-45 connector)
Wireless LAN
Ports and Expandibility
Audio in
Audio out
Three USB 2.0 ports
E - SATA
Express card 34/54
15-in-1 card reader
Kensington lock
Battery
1.75 hours - 6.4 hours
6 cell - 8 cell 2200 mAh - 2400 mAh lithium ion
Dimensions 15.75" x 11.91" x 1.41" Front/1.85" Back (40cm x 30.3cm x 3.6cm Front/4.7cm Back)
Weight 7.94 lbs (3.6 kg)
Built in Extras
Webcam
Alvast bedankt voor jullie (hopelijk) snelle replies.
Grs;
Imo
PS: de Hauppauge HD PVR kan blijkbaar tot 1080i opnemen, maar 720p wordt aanbevolen gezien meeste games toch op 720p het best tot hun recht komen... heb trouwens 480p, 720p, 1080i allemaal geprobeerd, zonder succes...
weet niet eigenlijk of ik hier juist zit, maar kon het nergens anders placeren:
ik heb juist een Hauppauge HD PVR gekocht om in HD gameplay op te nemen vanop de XBOX360, PS3 (& Wii).
De installatie en set up is vrij eenvoudig, zoals ook te zien is op het volgende filmpje: YouTube - Hauppuage HD PVR Setup [720p] - HDOutput Tutorial
Alles lijkt goed te werken, de laptop herkent het apparaat, mijn gameplay is live te volgen op de laptop (+HDTV) tijdens het gamen/opnemen en alles beweegt vloeiend (zonder sprongen of in slowmotion maar met verwaarloosbare vertraging -hetgeen normaal is veronderstel ik), en ik kan opnemen en opslaan.
Wat is het probleem? Als ik het opgenomen gameplay (her-)bekijk, dan is alles precies in slowmotion en het beeld (frames) springt precies.
Heb nergens meteen een tutorial gevonden die dit probleem behandelt. Dus hopelijk iemand hier die hiermee ervaring heeft of gewoon een technische genie is en me kan helpen.
Zou het misschien aan de (grafische/video) kracht van de laptop kunnen liggen???
Mijn laptop is Fujitsu Amilo Pi 3625 Notebook:
Specification
Display 17" (1440 x 900) WXGA+
Operating System Windows Vista® Home Premium 32-bit
Processor Core 2 Duo 2.0 GHz - 2.40 GHz / Pentium 2.0 GHz - 2.16 GHz
Memory 4 GB
Hard Drive 160 GB - 500 GB Serial ATA (5400 rpm)
Graphics Card GMA 4500MHD
Optical Drive SuperMulti-format DVD burner with double layer (DL) support
Connectivity
Ethernet (RJ-45 connector)
Wireless LAN
Ports and Expandibility
Audio in
Audio out
Three USB 2.0 ports
E - SATA
Express card 34/54
15-in-1 card reader
Kensington lock
Battery
1.75 hours - 6.4 hours
6 cell - 8 cell 2200 mAh - 2400 mAh lithium ion
Dimensions 15.75" x 11.91" x 1.41" Front/1.85" Back (40cm x 30.3cm x 3.6cm Front/4.7cm Back)
Weight 7.94 lbs (3.6 kg)
Built in Extras
Webcam
Alvast bedankt voor jullie (hopelijk) snelle replies.
Grs;
Imo
PS: de Hauppauge HD PVR kan blijkbaar tot 1080i opnemen, maar 720p wordt aanbevolen gezien meeste games toch op 720p het best tot hun recht komen... heb trouwens 480p, 720p, 1080i allemaal geprobeerd, zonder succes...