d|CeNia
Legacy Member
hallo ik heb een probleem met men harddisc. het heeft een opslag ruimte van 120 gb. Als ik de mappen op de harddisc sellecteer dan kom ik aan 52 gb wat oficieel bezet is ,ma toch geeft windows de de schijf in het geheel aan als 100 gig bezet en 20 gb over wat doe ik hier aan. het is begonnen met sommige groote bestanden op men pc te zetten en dan pakt hij dat in van de harde schijf wat normaal is. maar als ik het terug weg veeg komt er niets terug vrij heb al vanalles geprobeerdt maaar werkt niet wat raden jullie me aan? greets dice.
