Archief - Harde schijf probleem! *help*

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WC.Eendje

Legacy Member
mijn hd bestaat uit 2 partities en omdat ik beetje krap aan plaats kwam in de ene wou ik hem wat vergroten, door de ander te verkleinen, no big deal, al 1000 keer gedaan, maar nu liep partitionmagic, het proggie dat ik altijd gebruik, vast midden in zijn operatie...
GEVOLG: ik graak niet meer op die ene partitie... een geluk dat het niet mijn besturingsgedeelte is, alee GELUK!? het is gewoon het gedeelte met al mijn muziek en films en andere belangrijke gegevens!!!! :cry: als ik naar mijn
computer ga, detecteert de partitie niet meer...

Nu kom ik bij mijn vraag is er nog een mogelijkheid om dat gedeelte te redden ofzo? of is het ten dode opgeschreven? ...

alvast groeten WC.Eend
en gelukkige nieuwejaarswensen :applause:
*al is mijn jaartje in mineur gestart :eek:

BraveHeart

Legacy Member
Get Data back heb je nodig.

/offtopic

Ook ne gelukkige, bij mij verliep de overgang van 2004 naar 2005 ook niet zonder geflipte pc hardware :)
Nieuwe pc, begon mijn ram lekker vuurwerk liedjes te fluiten :p
Gelukkig kwam Davion 2 the rescue en heeft dat vuurwerk corsair geheugen van mij laten draaien op de juiste instellingen :D
/offtopic

Wat uw harde schijf betreft, pruts daar niet te veel aan, blijf daar vanaf met partition magic, en laat Get Data Back alles nog herstellen wat er nog te herstellen valt.

Ik herhaal het nog eens, maak backups alvorens ge met een HD gaat spelen, ook al is PQ PM nog zo betrouwbaar, een ongeluk zit in een klein hoekje.

Petrov

Legacy Member
llowz ik zit hier met hetzelfde probleem

kheb dien get data back gedownload maar blijkbaar moete eerst registreren voor ge uw data ook echt kunt herstellen :(

Kent er iemand een ander programmaatje of nen deftige crack?

grtz en mercikes!

Exit

Legacy Member
cracks moet ge zelf aangeraken ... NIE OP FORUM of een ban aan uw been

Petrov

Legacy Member
tja sorry dak het vraag eh khem ier alles al afgezocht...

dus als er iemand een ander programma weet (freeware) dan bennek gelukkig.

WC.Eendje

Legacy Member
yow!!
'k heb het hier gefixed
merci'kes!!!
Grdz!!
the magic trick: keer goed formatteren :D
pc detecteerde mijn 2de paritite wel, maar mijne windows niet meer
PROBLEM FIXED
*thread closed*
you can always contact me by the pm's :bow:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan