wittekop
Legacy Member
Ik heb een tijdje geleden mijn waterkoeling in elkaar gestoken en ze draait zonder problemen, maar nu zou ik ze een beetje willen vernieuwen.
Ik zou namelijk op mijn pomp (=sicce Nova 800) Ik heb eens een fotoke gevonden (misschien op dit forum) waarop mijn pomp staat met een fitting erin. zie foto
Kan iemand me vertellen waar ik zo een fitting kan vinden?
Ik heb al gezocht in hubo en brico maar nog niets gevonden...
greetz!
Ik zou namelijk op mijn pomp (=sicce Nova 800) Ik heb eens een fotoke gevonden (misschien op dit forum) waarop mijn pomp staat met een fitting erin. zie foto
Kan iemand me vertellen waar ik zo een fitting kan vinden?
Ik heb al gezocht in hubo en brico maar nog niets gevonden...
greetz!