Archief - GT6800 voor 200 euro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Flurk

Legacy Member
yo, mijn ati 9500 pro is dus fataal stuk, maar ik kan van iemand nen 6800 kopen (Geforce 6800LE 128 MB DDR RAM).

nu is mijn vraag, is dat een goed ding ? met mijn 9500pro kon ik JL 2 enzo doed draaien. Gaat dat met dit ding een stuk vlotter gaan en is dat een goede prijs ? Tis van nen duitse maat


Chipsatz: nVidia GeForce 6800LE
Engine-Clock 325 MHz
Front Side Bus: 8x/4x AGP 3.0
Arbeitsspeicher: 128 MB DDR RAM
Anschlüsse: 1x DVI,1x TV-OUT
Abmessungen/Format: AGP
Dual 400 Mhz Ramdacs
CineFX 2.0 engine
UltraShadow technology
Intellisample-Technologie
Microsoft DirectX 9 optimizations and support
Complete OpenGL 1.3 and OpenGL support

troid

Legacy Member
Flurk zei:
yo, mijn ati 9500 pro is dus fataal stuk, maar ik kan van iemand nen 6800 kopen (Geforce 6800LE 128 MB DDR RAM).

nu is mijn vraag, is dat een goed ding ? met mijn 9500pro kon ik JL 2 enzo doed draaien. Gaat dat met dit ding een stuk vlotter gaan en is dat een goede prijs ? Tis van nen duitse maat


Chipsatz: nVidia GeForce 6800LE
Engine-Clock 325 MHz
Front Side Bus: 8x/4x AGP 3.0
Arbeitsspeicher: 128 MB DDR RAM
Anschlüsse: 1x DVI,1x TV-OUT
Abmessungen/Format: AGP
Dual 400 Mhz Ramdacs
CineFX 2.0 engine
UltraShadow technology
Intellisample-Technologie
Microsoft DirectX 9 optimizations and support
Complete OpenGL 1.3 and OpenGL support

Prijs is goed maar het is geen GT he ( zie titel)

Tristan

Legacy Member
Zat die niet bij de laatste nieuwe ALDI-pc of vergis ik mij?

Flurk

Legacy Member
vraag ging ni over aldi, srry, maar kheb dringend info nodig :p dus volgens jullie is dat een goeie koop en ga ik daar nog een tijdje mee toekomen ?-

xyus89

Legacy Member
betaal iets meer en ge ebt ene van MSI die ge waarschijnlijk kunt unlock(de pipelines)

mvg, xyus

troid

Legacy Member
xyus89 zei:
betaal iets meer en ge ebt ene van MSI die ge waarschijnlijk kunt unlock(de pipelines)

mvg, xyus

is dus wel 70eur meer
MSI NX6800LE-TD 128MB DDR Tv-Out DVI Video-In €276.50

Van welk merk is jouw 6800le Flurk?

Jezeke

Legacy Member
ge kunt ne 6600 gt kopen voor 217 € of zoiet, ik zou zo ene pakken

troid

Legacy Member
Jezeke zei:
ge kunt ne 6600 gt kopen voor 217 € of zoiet, ik zou zo ene pakken

Idd, als je niet het risico wilt nemen van het unlocken van de pipes en de vertex shader zou ik ook de 6600GT van leadtek,msi, albatron of sparkle nemen (AGP versie he ;) )

troid

Legacy Member
Flurk zei:
6800 haalt toch betere resultaten ?

Niet de LE versie, zie als je die le kan unlocken kan idd vele betere resultaten dan een 6600GT halen (neem +- een boost van 20-25%). Maar er is een kans dat je hem niet kunt unlocken dus nu is het aan jouw ga je het risico nemen of niet?

guRuh

Legacy Member
pipelines unlocken is verleden tijd bij de LE... ze zijn nu echt wel gelockt

Flurk

Legacy Member
dus volgens jullie haalt de 6600 GT 8x AGP een betere performance ?

-$-pecialist

Legacy Member
In ieder geval die 6800 is beter dan uw 9500 pro die stuk is , maakt u daar maar geen zorgen over

troid

Legacy Member
guRuh zei:
pipelines unlocken is verleden tijd bij de LE... ze zijn nu echt wel gelockt

jammer :(

En flurk als ik jouw was zou ik een msi 6600GT halen, krijgde nog een groot pakket software bij een kost iets van 230eur

Flurk

Legacy Member
hmmmm, maar volgens alle tests haalt de Gforce 6800 nog altijd betere results als de 6600 GT en die 6800 kan ik voor 200 euro kopen ....

Flurk

Legacy Member
ok, ik zal dus moeten kiezen uit volgende zaken:

de 6800 128 MB
de 6600 128 Mb
de 6600 256 Mb
de 6600 GT 128 Mb

allemaal ongeveer zelfde prijsklasse, kan iemand duidelijk maken wat de beste performance haalt ,?

Flurk

Legacy Member
ow, goe, maar die site heb ik al gechecked, nu vraag ik jullie wel doorgronde advies :D welk van de 4. Als ik jullie zo hoor kan ik best voor een MSI 6600GT 128 MB gaan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan