Archief - groot probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

furax187

Legacy Member
Hallo, gisteren heb ik dus een nieuwe kaart gekocht nl. de Ati radeon HD 6850 van Sapphire.
Nu koop ik speciaal deze kaart om blackops op 125 fps te kunnen draaien en nu heb ik nog steeds 100 fps op 1024 resolutie en alles op low. Ik had een GTX260 en ik heb dezelfde fps als de HD6850 hoe kan dit? Help aub. Hoe kan ik mijn grafische kaart laten werken zoals het hoort. Het kan toch niet dat ik maar 100 fps haal op 1024 en alles op laag :s
Hier zijn mijn specs van mijn pc.

Intel Quadcore 6600 @ 2.40Ghz
3 GB geheugen
ASUS moederbord type P5K SE
2 harde schijven waarvan 1 niet herkend wordt door mijn pc :s weet niet hoe het op te lossen lol
Windows xp professional 32-bit
Ati radeon HD 6850
600W power supply
Heb laatste drivers van ATI

heb een paar ss genomen, want ken er niet veel van lol

specsc.jpg

B - MAXX

Legacy Member
euhm, en wat is net het probleem? het verschil tussen 100 of 125fps merk je toch niet.

furax187

Legacy Member
wat het probleem is, is dat er mensen zijn die ik ken die een veel lagere grafische kaart hebben en die meer fps hebben dan mij. En die spelen dan nog op 1900 resolutie. En ik kan dit niet.

Tonerider

Legacy Member
harde schijf probleem: staat 1 op master en andere op slave indien ata?

Pedroo

Legacy Member
De GTX260 is geen slechte kaart, vergeet da ni. Het is ni zoooo'n grote upgrade die je gedaan hebt... Ik zou even wachten op nieuwe drivers van ATI. Want de laatste tijd vind ik het nogal f*cked up als ik eerlijk mag zijn. Neem catalyst 10.9 ongeveer. Die laatste nieuwe vind ik maar crappy!

meino

Legacy Member
Verschil tussen 100 fps en 125 fps is niet waarneembaar voor het menselijk oog.
CD:BO-code voor pc = a piece of shit.

TehJoker

Legacy Member
ik geef je 1 raad: pruts eens rond in de configs en zoek waar de maxfps staat :) die staat standaard op 100 ^^
met m'n GT320 OEM kaartje kan ik zelfs nog 150 halen, maar dan begint ie wel te laggen door me CPU -_- (pentium dual core thingy)

furax187

Legacy Member
TehJoker zei:
ik geef je 1 raad: pruts eens rond in de configs en zoek waar de maxfps staat :) die staat standaard op 100 ^^
met m'n GT320 OEM kaartje kan ik zelfs nog 150 halen, maar dan begint ie wel te laggen door me CPU -_- (pentium dual core thingy)
mijn com_maxfps staat op 250
dus dat is het probleem niet :(
kan je uw cfg eens uploaden, mss dat ik er dan meer fps mee haal.

Musk

Legacy Member
Ma kerel, denk eens na:


Uw scherm draait aan 60Hz

Dus er kan nooit meer dan 60FPS weergegeven worden.


Dus stop met uzelf iets wijs te maken.


En Van een GTX260 naar 6850 is een upgrade die ik niet gemaakt zou hebben.


Black ops is gewoon kutcode.


Ik heb 5770 Crossfire, en het ene moment heb ik 250FPS en het andere moment heb ik 40 fps.


Tis gewoon een slecht spel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan