MmoRpgGuy
Legacy Member
ik zou een pc kopen (2de hands omdat op deze pc de vid card halfstuk is
) met als video kaart ATI RADEON X1300 is dit een goeie om Wow,Gw en nog wat andere games te spelen?
edit: ik heb altijd gespeeld met nvidia en ken niks van ati
(sorry als het in het verkeerd onderdeel is)
dankje voor te reageren.
) met als video kaart ATI RADEON X1300 is dit een goeie om Wow,Gw en nog wat andere games te spelen?edit: ik heb altijd gespeeld met nvidia en ken niks van ati

(sorry als het in het verkeerd onderdeel is)
dankje voor te reageren.