?therapy?
Legacy Member
Ik had nen geforce 4 mx 440 (64mb) die werkte goed tot mijn scherm ineens begon groen te flikkeren ik herstarte mijn computer en comp wou niet opstarten
nu heb ik weer dezelfde graka want khad er nog zo ene op overschot en nou heb ik daar weer het zelfde probleem mee . En eerst werkte da nog zo goe
ad: .
en nou hebbek daar nen geforce 2 (16 mb) zittek ier weer met een groen scherm
iemand een idee hoe dak kan oplossen
nu heb ik weer dezelfde graka want khad er nog zo ene op overschot en nou heb ik daar weer het zelfde probleem mee . En eerst werkte da nog zo goe
ad: .en nou hebbek daar nen geforce 2 (16 mb) zittek ier weer met een groen scherm
iemand een idee hoe dak kan oplossen

al men games maarjah geen games zonder goed werkende graka dusjah :ironic:
mijn geforce 4's werken ook terug zelfs