Darkman X1
Legacy Member
Ik heb net een nieuwe pc aangeschaft maar zit toch met een probleempje. Ik heb namelijk de aopen 6800GT 256mb en als ik een spel speel (komt altijd voor als ik the sims2 speel, al een keer bij HL: DM) gebeurt soms dat heel mijn systeem vastloopt. Dus mn beeld bevriest en kan nix meer doen. Ik heb mn kaart nog niet overclocked noch geflashed naar ultra settings dus ik weet niet aan wat het zou kunnen liggen.
, is zoals azzurri al zei allicht een driver probleem. Het beste dat je kan doen is eens formateren vrees ik.