Cpt. Awesome
Legacy Member
Hi,
wat gezocht maar niets gevonden over het volgende.
Ik zag gistern en review op YT van eens serieus zware grafische kaart. Daar zeiden ze dat hij 3 6-pin connectors had en dus 3keer zoveel power ging gebruiken.
Wil dit dus zeggen dat je als je die kaart hebt er 3 kabels moet insteken? Of werkt het ook met maar 1 of 2? Zoals de meeste GraKa werken met maar 1 kabel als er plaats is voor 2. Of is het toch verstandiger er 2 in te steken?
Thanks
wat gezocht maar niets gevonden over het volgende.
Ik zag gistern en review op YT van eens serieus zware grafische kaart. Daar zeiden ze dat hij 3 6-pin connectors had en dus 3keer zoveel power ging gebruiken.
Wil dit dus zeggen dat je als je die kaart hebt er 3 kabels moet insteken? Of werkt het ook met maar 1 of 2? Zoals de meeste GraKa werken met maar 1 kabel als er plaats is voor 2. Of is het toch verstandiger er 2 in te steken?
Thanks
