cavie
Legacy Member
ik heb een ingebouwde grafische kaart in mijn moederbord (een slechte)
en nu heb ik een betere gekocht maar de computer vind ze niet maar het ventilatortje draai wel dus de kaart zit er goed in ik kan de oude kaart wel uitschakelen maar dan heb ik geen beeld meer hoe kan ik die nieuwe installeren (met nieuwe hardware lukt het niet) ik heb al uren geprobeerd :doh: help me a.u.b.
en nu heb ik een betere gekocht maar de computer vind ze niet maar het ventilatortje draai wel dus de kaart zit er goed in ik kan de oude kaart wel uitschakelen maar dan heb ik geen beeld meer hoe kan ik die nieuwe installeren (met nieuwe hardware lukt het niet) ik heb al uren geprobeerd :doh: help me a.u.b.
