brownie
Legacy Member
heb net een gigabit netwerkkaart geinstalleerd, een d-link DGE 530T. deze is aangesloten op een D-link DGS-1008D Gigabit 8 poorts switch. Als ik iets overzet, bv een DVD van mijn laptop (100 Mbit) naar mijn pc (1Gbit) slaagt mijn pc helemaal vast. Tis te zeggen, pc schiet naar een 100% cpu usage, en de overdracht gaat maar tegen max 8.5 Mb/s en meestal tegen 7 Mb/s via een ftp die op mijn pc draait. ik snap er nix van. de onboardlan(100Mbit) op mijn pc ging nog sneller als dit... op die 1Gbit net werkkaart kunde nog 101 settings aanpasse, ma daar snap ik nog minder van...
alvast bedankt
alvast bedankt