Goidse
Legacy Member
ik haal in aquamark met m'n laptop in het begin 8 fps en dat graakt niet hoger. Komt dit door deze specs van m'n beeldkaart of door iets anders???
beeldkaart is een SiS661FX 32 mb RAM en draait op een snelheid van 200 Mhz
direct x 9.0c en nieuwste drivers zijn ook geïnstalleerd.
voor de rest is het een P4 3.0 Gig
512 mb RAM
twee weeken oud...
beeldkaart is een SiS661FX 32 mb RAM en draait op een snelheid van 200 Mhz
direct x 9.0c en nieuwste drivers zijn ook geïnstalleerd.
voor de rest is het een P4 3.0 Gig
512 mb RAM
twee weeken oud...

, kan ik daar alleszinds nooooooit games op spelen 