Psy
Legacy Member
bonjour 
kzit met een probleemke.
een tijd geleden begon ik problemen te krijgen met m'n systeem.
eerst boote hij nog wel, windows ook, maar toen ik begon te gamen kreeg ik soms lockup. (liep lang prima)
kort daarop boote hij nog, maar eenmaal in windows kreeg ik een 'checkerboard pattern' (een schaakpatroon-achtig beeld) en moest dus rebooten.
nu op den duur boote hij helemaal niemer.
dus m'n eerste reactie was, m'n geforce3 (prophet III, geen Ti) heeft het eindelijk begeven. (is altijd al oc'd geweest, niet zo hevig, 20+ core, 50 mem)
toen heb ik vanalles geprobeerd om het probleem zo goed mogelijk te analyseren, maar tevergeefs. uiteindelijk bleek het (toen ik merkte dat ik de plug vande voeding niet meer uit m'n mobo kreeg) kortsluiting te zijn geweest.
nu zit ik met het probleem dat ik geen idee heb waardoor die kortsluiting verzoorzaakt geweest is. was het m'n geforce wel? dat schaakpatroon kan evengoed verzoorzaakt geweest zijn doordat m'n voeding het niet meer uithield.
nuja, ondertussen nieuw mobo gekocht enz, maar voorlopig nog aan het doorsparen voor ne GF6800, dus zit ik voorlopig zonder beeldkaart.
die geforce3 ligt er nog steeds, maar ik ben bang om het te testen aangezien ik niet nog een mobo wil riskeren.. het probleem ligt hem ook dat dees mobo enkel 1.5V AGP ondersteunt, en ik geen flauw idee heb of die Hercules Prophet III wel 1.5 is & niet 3.3V.
ook hebbek hier nog ne oude gf2mx liggen, maar die ben ik vrij zeker van dat ie 3.3V is.

kzit met een probleemke.
een tijd geleden begon ik problemen te krijgen met m'n systeem.
eerst boote hij nog wel, windows ook, maar toen ik begon te gamen kreeg ik soms lockup. (liep lang prima)
kort daarop boote hij nog, maar eenmaal in windows kreeg ik een 'checkerboard pattern' (een schaakpatroon-achtig beeld) en moest dus rebooten.
nu op den duur boote hij helemaal niemer.

dus m'n eerste reactie was, m'n geforce3 (prophet III, geen Ti) heeft het eindelijk begeven. (is altijd al oc'd geweest, niet zo hevig, 20+ core, 50 mem)
toen heb ik vanalles geprobeerd om het probleem zo goed mogelijk te analyseren, maar tevergeefs. uiteindelijk bleek het (toen ik merkte dat ik de plug vande voeding niet meer uit m'n mobo kreeg) kortsluiting te zijn geweest.
nu zit ik met het probleem dat ik geen idee heb waardoor die kortsluiting verzoorzaakt geweest is. was het m'n geforce wel? dat schaakpatroon kan evengoed verzoorzaakt geweest zijn doordat m'n voeding het niet meer uithield.
nuja, ondertussen nieuw mobo gekocht enz, maar voorlopig nog aan het doorsparen voor ne GF6800, dus zit ik voorlopig zonder beeldkaart.
die geforce3 ligt er nog steeds, maar ik ben bang om het te testen aangezien ik niet nog een mobo wil riskeren.. het probleem ligt hem ook dat dees mobo enkel 1.5V AGP ondersteunt, en ik geen flauw idee heb of die Hercules Prophet III wel 1.5 is & niet 3.3V.
ook hebbek hier nog ne oude gf2mx liggen, maar die ben ik vrij zeker van dat ie 3.3V is.
