ballou007
Legacy Member
Een aantal maanden terug heb ik mij een nieuwe PC gekocht bij Azerty. Deze PC werkte prima maar had één probleem: het geluid.
Dom als ik was heb ik er niet meteen werk van gemaakt om er iets aan te doen, maar nu begint het mij echt hard te storen.
Wanneer ik muziek opzet loopt alles prima, perfect geluid. Wanneer ik echter een game speel (FM2011), dan gaat de muziek gewoon door maar komt er ook luid gekraak bij.
Ik dacht dat er iets mis was met de processor dus heb ik eens bekeken hoe hard mijn processor werkt als het geluid begint te begeven. De processor werkte slechts aan 8-10%, dus dat is het wellicht niet??
Daarnaast heb ik ook eens een oude geluidskaart van onder het stof gehaald en ja ook met die geluidskaart bleef ik last hebben van slecht geluid. De drivers heb ik ondertussen ook geüpdatet maar dat bracht ook geen soelaas.
Nu heb ik helaas geen speakers om te testen of dit het probleem zou zijn maar dat lijkt me niet echt logisch gezien het geluid met momenten gwn perfect werkt.
Iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt.
Dom als ik was heb ik er niet meteen werk van gemaakt om er iets aan te doen, maar nu begint het mij echt hard te storen.
Wanneer ik muziek opzet loopt alles prima, perfect geluid. Wanneer ik echter een game speel (FM2011), dan gaat de muziek gewoon door maar komt er ook luid gekraak bij.
Ik dacht dat er iets mis was met de processor dus heb ik eens bekeken hoe hard mijn processor werkt als het geluid begint te begeven. De processor werkte slechts aan 8-10%, dus dat is het wellicht niet??
Daarnaast heb ik ook eens een oude geluidskaart van onder het stof gehaald en ja ook met die geluidskaart bleef ik last hebben van slecht geluid. De drivers heb ik ondertussen ook geüpdatet maar dat bracht ook geen soelaas.
Nu heb ik helaas geen speakers om te testen of dit het probleem zou zijn maar dat lijkt me niet echt logisch gezien het geluid met momenten gwn perfect werkt.
Iemand die mij kan helpen? Alvast bedankt.