zmulk
Legacy Member
Hoi
Ik heb een jaar geleden mijn oude Philips modem van Belgacom omgetoverd naar een switch... hoe ik het deed weet ik nietmeer, ik weet alleen nog dat ik een site volgde en het was gelukt. Maar nu wil ik van mij "switch" een repeater maken. Maar het feit dat ik niet meer in mijn instellingen pagina kan van mijn "router/switch" kan ik dit niet veranderen als ik in CMD ipconfig uitvoer zie ik dat ik ook geen standaard gateway heb.
enkele Suggesties ?
thx
Ik heb een jaar geleden mijn oude Philips modem van Belgacom omgetoverd naar een switch... hoe ik het deed weet ik nietmeer, ik weet alleen nog dat ik een site volgde en het was gelukt. Maar nu wil ik van mij "switch" een repeater maken. Maar het feit dat ik niet meer in mijn instellingen pagina kan van mijn "router/switch" kan ik dit niet veranderen als ik in CMD ipconfig uitvoer zie ik dat ik ook geen standaard gateway heb.
enkele Suggesties ?
thx

