Archief - Geforce GTS 2 Pro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

servet

Legacy Member
mensen ik heb geforce gts 2 pro, voeger werkte hij perfect maar nu nietmeer, als ik mijn computer opstart krijg blokjes op mijn scherm, toen heb ik die uit men computer gehaald, in de koelkast gezet :rofl: :eek: hehe dan heb ik die terug gemonteerd, en het werkte perfect na 10 min terug die blokjes :cry: wa moet ik nu eigenlijk doen int bios iets instellen? :help:

System Spider

Legacy Member
doet gij da zo veel, u onderdelen eens de frigo leggen zodat ze beter zouden werken? :rofl:

maar eu, u coolerke zal gewoon versleten zijn...

vinteg

Legacy Member
man kben blij da ge u sig veranderd hebt want als ge bij u moet kome aankloppe voor pc probs :wtf:
anyway, uit de koelkas gehaald, dus die stond wss koud waardoor ze ff goed kon functioneren, als ze dan terug op roomtemp is en cooler werkt nimeer dan hebde zoiet voor

Alexis

Legacy Member
lol is da gij die antwoord in die mails. ik dacht dat een maat ofzo was van gij die er wat van kende

Exit

Legacy Member
cooler vervangen, stof uitblazen, graka vernieuwen (45-70€)

servet

Legacy Member
mensen ik heb nog een probleem als ik men computer afsluit of opstart bv u wordt afgemeld, die beeld is slecht van men tekst echt vierkantig zo hoe moet ik dat vertellen en bij start ook als ik bv aan chatten ben zijn die teksten ook het zelfde :angry: en ik heb mijne onboard vga getest ook hetzelfde ik weet het niet, :wtf:

vinteg

Legacy Member
man leer u problemen is deftig te omschrijven, en desnoods trekter ne screenshot van me digicam want amai men k***en :wtf:

Massman

Legacy Member
als da mee uwe onboard vga ook is, ligt het dan niet aan uw fonts ?

BraveHeart

Legacy Member
servet zei:
mensen ik heb geforce gts 2 pro, voeger werkte hij perfect maar nu nietmeer, als ik mijn computer opstart krijg blokjes op mijn scherm, toen heb ik die uit men computer gehaald, in de koelkast gezet :rofl: :eek: hehe dan heb ik die terug gemonteerd, en het werkte perfect na 10 min terug die blokjes :cry: wa moet ik nu eigenlijk doen int bios iets instellen? :help:


In zo'n geval, het hoofd koel houden :p

Nu bij colruyt, gratis Geforce GTS bij een doos Mora Chickenfingers :D

Damn, nu geloof ik iets, is dat nu niet toevallig de uwe ? ;)

Hmm kip met wisselstukken :love:

Massman

Legacy Member
BraveHeart zei:
In zo'n geval, het hoofd koel houden :p

Nu bij colruyt, gratis Geforce GTS bij een doos Mora Chickenfingers :D

Damn, nu geloof ik iets, is dat nu niet toevallig de uwe ? ;)

Hmm kip met wisselstukken :love:

----> :rofl: :rofl: nice1 :niceone:

nazaar

Legacy Member
dat is nu al de tweede keer dat ge zo begint, ffs kerel grow up !

Massman

Legacy Member
hmm, 2e keer tegen mij :wtf: , en ik probeer u nog te helpen,
kgeef nazaar overschot van gelijk

*edit: kzou eens met leestekens proberen te typen, tis dan gemakkelijker om te lezen ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan