d.C.
Legacy Member
Ik zit dus met het volgende probleem:
Ik heb nu sinds een goeie maand een nieuwe pc met een MSI Geforce 6800GT en een 17" TFT. Nu is het mij vaker opgevallen dat ik bij enkele games geen hogere resolutie kan selecteren dan 1024x768. Het is dus niet dat ik ze niet aankan, maar ze staan gewoon niet in de lijst (terwijl andere ze wel hebben bij die games. Ipv 1024 had ik toch wel graag 1280x1024 gehad, omdat het bij een TFT anders zeer mottig is.
De games die dit probleem gaven zijn:
- Battlefield 1942 & Vietnam
- XIII
- Need for Speed Underground 2
Ik heb de laatste drivers van Guru3D op m'n pc staan. Gisteren heb ik ook eens geprobeerd om de officiële drivers van Nvidia te gebruiken, maar het probleem bleef bij NFSU2. DirectX 9.0c is ook geïnstalleerd.
Iemand die een idee heeft wat het probleem kan zijn? Of is m'n kaart gewoon naar de "kloten"?
(Ik heb wel graag opbouwende antwoorden ipv zinloze uitroepingen zoals "Nvidia suckt", "had dan een Ati gekocht",...)
Thanks in advance
Ik heb nu sinds een goeie maand een nieuwe pc met een MSI Geforce 6800GT en een 17" TFT. Nu is het mij vaker opgevallen dat ik bij enkele games geen hogere resolutie kan selecteren dan 1024x768. Het is dus niet dat ik ze niet aankan, maar ze staan gewoon niet in de lijst (terwijl andere ze wel hebben bij die games. Ipv 1024 had ik toch wel graag 1280x1024 gehad, omdat het bij een TFT anders zeer mottig is.
De games die dit probleem gaven zijn:
- Battlefield 1942 & Vietnam
- XIII
- Need for Speed Underground 2
Ik heb de laatste drivers van Guru3D op m'n pc staan. Gisteren heb ik ook eens geprobeerd om de officiële drivers van Nvidia te gebruiken, maar het probleem bleef bij NFSU2. DirectX 9.0c is ook geïnstalleerd.
Iemand die een idee heeft wat het probleem kan zijn? Of is m'n kaart gewoon naar de "kloten"?
(Ik heb wel graag opbouwende antwoorden ipv zinloze uitroepingen zoals "Nvidia suckt", "had dan een Ati gekocht",...)
Thanks in advance


