Archief - Geforce 5700 fx ultra prob

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MAXXUR

Legacy Member
Als ik mijn Creative geforce 5700 fx ultra dus in mijn mobo steek, wilt mijn pc niet starten. Ik krijg een soort van raar bootsound-geluid, dat bestaat uit 10 tuutjes (morse: - - (pauze) - - - - - - - - ) ( - = tuut). Als ik men oude graka erinsteek gaat alles weer perfect, als ik er geen graka in steek geeft hij dezelfde tuutjes als met de 5700 ultra. Waaraan ligt dit ? Zouden andere drivers helpen ? Ligt het aan de stroomtoevoer ? (gf 2 heeft geen stroomtoevoer en werkt wel) Ligt het aan de verbinding tss de graka en de mobo ?

help pls :'( tis tamelijk dringend :cry:

MAXXUR

Legacy Member
Ik ben erachter gekomen dat de 2 eerste piepjes voor de niet gelukte hardware-test zijn, en dat de 8 laatste er zijn omdat er iets mis is met de vga / er geen vga insteekt.

zou het helpen om eens te proberen met oudere drivers, of is mijn graka gewoon dood ? of ligt het aan de stroomtoevoer ?

scorpioking

Legacy Member
maXx zei:
Ik ben erachter gekomen dat de 2 eerste piepjes voor de niet gelukte hardware-test zijn, en dat de 8 laatste er zijn omdat er iets mis is met de vga / er geen vga insteekt.

zou het helpen om eens te proberen met oudere drivers, of is mijn graka gewoon dood ? of ligt het aan de stroomtoevoer ?
Als je graka dood moest zijn ik ga het mijne dat wel gaat wegdoen voor een andere , wil zeggen dat het ook een 5700 ultra is van MSI en gaat uitstekend bij mij maar wil natuurlijk weer het zwaardere...
msn:---> [email protected]

Davion

Legacy Member
- Steekt de kaart er diep genoeg in ? (De kopercontacten onderaan moeten echt volledig in het AGP slot zitten, als ge ze nog een stukje ziet zitten moet ge ff doorduwen zodat dat er als het ware inklikt)
- Al eens Clear-CMOS gedaan nadat ge u FX5700U ter hebt ingestoken ?

Davion

Legacy Member
u moeberbord resetten en daaarna de BIOS opnieuw instellen..

Koppel alles van u computer af (ook voeding enz) en haal dan de batterij er een paar minuutjes uit
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan