Fredje
Legacy Member
mijn broer heeft sinds een paar uur geen of beperkte internet/LAN verbinding
wij staan in verbinding via een hub en hebben telenet quatro en er zijn 3pc's en ene ps2 aangeslote op diejen hub
we hebbe al geprobeerd de verbinding uit te schakele en trug in te schakele , ne reboot haalt ook nx uit de utp kabel re plugge ook ni
weet iemand hoe dat komt? want mijn internet werkt perfect
wij staan in verbinding via een hub en hebben telenet quatro en er zijn 3pc's en ene ps2 aangeslote op diejen hub
we hebbe al geprobeerd de verbinding uit te schakele en trug in te schakele , ne reboot haalt ook nx uit de utp kabel re plugge ook ni
weet iemand hoe dat komt? want mijn internet werkt perfect



>