Lowspeeddevil
Legacy Member
Ik heb onlangs een nieuwe pc aangeschaft en volledig geïnstalleerd (AMD Sempron 3000+, Aopen EF77-600GN sound onboard, Nvidia GeForce FX 5200 128 mb, 512 mb RAM, Windows XP met Service Pack 2).
Ik heb echter geen geluid.
Het ligt niet aan de boxen, de kabel daarvan is goed aangesloten, de drivers zijn goed geïnstalleerd (Realtek AC'97 codec of iets in die aard), er zijn geen hardwareconflicten, apparaatbeheer geeft geen problemen aan.
Waaraan zou het nog kunnen liggen?
Ik heb echter geen geluid.
Het ligt niet aan de boxen, de kabel daarvan is goed aangesloten, de drivers zijn goed geïnstalleerd (Realtek AC'97 codec of iets in die aard), er zijn geen hardwareconflicten, apparaatbeheer geeft geen problemen aan.
Waaraan zou het nog kunnen liggen?